Mirakel nr 3 :) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg har to gutter, en på 18mnd og en på 2 mnd. Må nok melde dem inn i en bokklubb siden de bøkene vi har er litt for få. Hvilken bokklubb anbefaler du?
Mirakel nr 3 :) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Er det slitesterke bøker, sånn at barna ikke river ut sidene visst de leser i bøkene selv? Har en som er veldig glad i å sitte på gulvet og lese alene, men er like glad i å rive og
hysterika Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det er ikke slitesterke bøker, men det er den eneste bokklubben i Norge som virkelig er god (for barn). Barna dine er så små, så jeg foreslår at du enten venter med å melde dem inn, eller "sparer" på bøkene så de kan få dem når de blir litt større. Sønnen min er 2 1/2 nå, og nå går det bra, han river ikke i bøkene lenger. Du kan kjøpe bøker med stive ark på bokhandelen hvis du vil. Det finnes en del sånne pekebokaktie bøker som det også er tekst i.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Det varierer jo veldig da.. Småen er bare 14mnd så vi har avbestilt de fleste hovedbøkene til nå. Han er litt liten enda. De vi har kjøpt er stort sett sånn vi skal ha til senere. Men de har kjempe-utvalg på bøker til alle aldre, så vi bestiller en del bøker utenom hovedbøkene derfra. Mye billigere enn bokhandler. Og så er det mange fine lesetips for de ulike aldersgruppene. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=BB
*Rutletutt* Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Min gutt har vært medlem i Barnas egen bokklubb en god stund nå og den er jeg veldig fornøyd med. Bra bøker som passer alle aldersgrupper (inndelt i tre grupper) og enkelt å avbestille dem vi ikke vil ha.
*Rutletutt* Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 I gruppen 0-2 år er det forresten et godt utvalg av pekebøker og bøker med stive sider som ikke blir så lett ødelagt. www.beb.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå