Meg og bøllegutta!! Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Vi vurderer å blant annet kjøpe dette huset til eldstemann på snart 3 til jul. Er det noen som har det? Er det fint eller bare ser det sånn ut på bildet? Passer det til en 3 år gammel gutt?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 det er ganske små deler så er du obs på det...nesten slike miniatyr møbler osv..
Pappas fultreffer :) Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg har det huset, og min sønn på snart 4 år gidder ikke å leke med det i lengden. Tror at delene blir for små, det blir altfor putlete, hvis du skjønner hva jeg mener? Men han elsker figurene da
brooklyn Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 sjefen på 2 år elsker det. De har det i bhg men endel av delene er veldig små, så de har de byttet ut med litt større leker. Er litt usikker på hva som hører til, men det er en salig blanding. han leker med det i bhg hver ettermiddag, før han begynner på puslespillene:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 har kjøpt det til snuppa til jul, så håper det er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå