Gå til innhold

oppfølgingsplan NAV....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke skrevet noe slikt jeg, arbeidsgiver har heller ikke sagt noe om det. Men nå vil NAV ha en kopi av denne planen...

Hva har dere gjort? Dere med bekkenløsning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er arbeidsgiveren din sitt ansvar. Jeg hadde heller ikke fått noen slik plan før jeg fikk brevet. Men brevet var kun en kopi til meg av brevet de sendte til arbeidsgiveren. Å da ble det full fart gitt. Hvis ikke de hadde hatt det møtet ville nav stoppe pengene til arbeidsgiver, men jeg ville fortsatt fått pengene mine. Så du skal se at det snart dukker opp en time til samtale mellom deg og arbeidsgiver :) :)

Skrevet

Jeg og arb.giver satt oss ned sammen og skrev en plan om tilretteleggelse. Så ga vi det til personalsjef som tok det videre m nav.

Du kan jo si til arb.giver at nav har etterlyst dette-slik at hun/han får ordnet opp.

Skrevet

ikkkke hørt noe enda,men man må vel ha vært sykemeldt en tid eller??? Er det noe deres arb givere kan gjøre da?

Skrevet

Ja jeg har skrevet mail til arb.giver i dag, vi får vel sette oss ned i morra tenker jeg...

Dette er vel noe man må gjøre når man har vært sykmeldt utover 6-8 uker tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...