Gå til innhold

hva kjøper dere til 5-6 år gamle jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne en hyggelig julegave til dattera mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt tekanna til ponyville, og polly pocket bil (3 etasjer), syngende Ariel, 2 bøker,og noen andre småting..

Har sett at de har fått ett sånt prinsesshus til Snehvit, Tornerose, Askepott osv...

Silje er 4,5 år og det hun liker er: Barbie, ponyville,Prinsesser, polly pocket..

Og ett lite tips, sjekket priser rundt forbi og en sparer masse på Extra leker,(visste de var billiger,men ikke så mye billigere..)

Skrevet

Hva er ponyville? Polly pocket liker hun ikke, og dukker har hun jo i bøttevis. Bøker må hun få, jeg så at det var kommet en ny pulverheksbok. Ellers så er hun mest opptatt av dukkene sine, hun kan jo få noen nye klær til dem, og så tegner hun (egentlig hele dagen!), og hun perler.... Men det blir liksom ingen stor og fin gave av dette. Det er ikke det at den trenger være så stor, men hun får jo allerede så mange små gaver av andre (og alt skal jo pakkes opp). Kanskje jeg skal kjøpe alle de små tingene hun trenger og pakke de i én gave? Var det lurt?

Skrevet

Ponyville er små miniatyrponyer i My litle pony serien.. Kjempe stas..

Liker hun å kle seg ut da? Her går det mye i ballerinakjoler,prinsessekjoler, tiarer,tryllestaver, pensko,vinger...

Ikke dumt å pakke alt i en da, har en dendens til å bli mange gaver ja..

Skrevet

Jeg har kjøpt armbånd til mine nieser denne jula.

De er fra alderen 3-7 år.

Tror det er veldig vellykket :-)

Skrevet

jeg skal kjøpe til ei på 6. har kjøpt hello kitty genser....... trenger egentlig tips til en ting til. Tenkte kanskje på sånn liten vev. sist år fikk hun sånn greie til å sette perler i håret. ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...