Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Vår lille jente på 4,5 mnd har kiss 1. I tillegg har hun asymmetrisk ansikt. Ser det veldig tydelig når vi står foran speilet. Hun er på alle måter ei superflott og aktiv jente, men har litt bananform når hun snur seg mot en side. Går til manuelterapeut/fysioterapeut. Men blir allikevel litt bekymret for denne asymmetrien og håper det vil rette seg. Er det flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jenta vår har fått et halvt ansikt fra meg og et halvt fra pappan sin. Så ganske asymmetrisk. Ørene er forskjellige, øynene er forskjellige, t.o.m. størrelsen på pupillene er forskjellig. Har vært hos lege, men de ser ingen grunn til bekymring. Jeg synes hun er supersøt, og det gjør henne jo veldig unik
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Gutten vår hadde en låsning i nakken, noe som gjorde at han lå med hodet mye til ene siden. Bakhodet han ble derfor skjevt, noe som også påvirket ansiktet. Han er litt bredere på ene siden av ansiktet. Det synes ikke så godt, men hvis man er klar over det, legger man merke til det. Vi har gått til fysioterapeut og kiropraktor for låsningen i nakken og dette er bra nå. Vi ble også anbefalt å gå til osteopat for skjevheten i hodet. Osteopaten hjelper kroppen til å rette på dette selv. Vi har nå gått til tre behandlinger og skal tilbake om 6 mnd. Alle vi har vært i kontakt med; kiropraktor, fysio, helsesøster og lege har sagt at dette vil rette seg. Var som deg bekymret for dette, men har slått meg til ro med at det retter seg igjen.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Vår gutt på tre og en halv måned har litt større øye, større øre og mer hår på den ene siden. Ser ut som han har fått litt mer gjødsel der:-) Han har også yndlingside å ligge på og litt flatere på den siden av hodet. Sjekket for Kiss, men var ikke det. Erfaringsmessig fra andre så jevner det seg ut etterhvert.
tuppen og lillemor Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 vittig dette her, han ene gutten min hadde ett litt mindre øye enn det andre, nå har vi fått en jente med det samme, men gutten min er stor i dag, og det er gjevnet seg ut nå..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Gutten min er også litt asymmertrisk i ansiktet. Gikk nesten 3 uker over med han, og han satt fast i bekkenet. Pluss at han har hatt en favorittside, pga hvordan han lå i bekkenet på slutten. Så han skjeler litt på det ene øyet, det er liksom litt smalere enn det andre, ser ikke ut som at det er helt åpent. Hvis du skjønner hva jeg mener. Men det jevner seg ut etterhvert, går til fysioterapaut og trener daglig, for at han skal bli bedre på å bruke sin andre side mere. Dette har han nå blitt velidg flink til. Før snudde han ikke hodet over til v.side, men nå klarer han det. Neste punkt i treningen er å få han til å rulle fra rygg og over til høyre side. Tar tid å rett opp, men kommer seg litt etter litt;)
manian Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Godt å høre at det mest sannsynlig vil rette seg, vi får bare ta tiden til hjelp. Vi har fått masse øvelser av man.terapeut og fys.terapeut og det har jo skjedd store bedringer. Nå får vi henne over på venstre side, noe som ikke var aktuelt i starten. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå