Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 jeg klarer ikke legge fra meg tanken på sex med en annen jente jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 samme her,.. er bare det at jeg ikke tørr og gjøre noe med det...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 samme her,men det kom etter jeg ble gravid.....kunne tenkt meg ei skikkelig erfaren ei....gleder meg til jeg er ferdig med graviditeten for å se om det henger på greip da........
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 har hatt jente sex før jeg ble gravid, og det kommer nok til å skje igjen. selv om jeg har samboer. han syntes dette er helt greit. sisst fikk han se på! det piffer opp sex livet. he he...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 oi mwen hvemvelgr man liksom da? hvilke jente og hvor finner man de??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 man blir bare kjent med jenter, tør å være åpne om ting fra starten, og tørre å miste litt hemninger. har du en fantasi om det gå for det!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Ja dette er litt rart, jeg drømmer om det hele tiden! og når jeg våkner har jeg lyst til å vekke mannen min fordi jeg er så forbanna kåt... skjønner ingenting, for en mannekropp er jo noe av det beste jeg vet, hvorfor kommer da disse jentene inn i drømmene mine? lurer på om jeg bare er sint fordi det er en mann som har gjort meg gravid og har en rolle i desse plagene som jeg har eller hva det nå enn er.. Den som forstår det, forklar det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå