Prins&Prinsessa Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 lillegutt har litt feber,snørrete,slapp,trøtt og grinete. Jeg har akkkurat vært borte fra jobb 2dager pga at dagmamma var syk. har ikke mest lyst å være hjemme. men vil jo at lillegutt skal ha det bra. hva ville dere gjort?
~Snublefot~ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Blås i jobben, tenk på ungen! Det ville jeg gjort.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Feber og slapphet sammen er for meg uteforbud. Så jeg hadde ikke engang vurdert å sende han ut.
pops;) Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hæ? Så klart så holder man seg hjemme da. Han er jo syk og ikke i form lillegullet. Kos deg hjemme med han du!!!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde ikke vurdert det en gang, hadde vært hjemme av to grunner, den ene er at ungen min trives best sammen med sine foreldre når han er syk, trenger ekstra omsorg,og den andre grunnen er at dagmammaen skulle sluppet å ha min syke og sutrerte gutt hos seg, det krever litt ekstra med syke barn...
futte (tm) Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Blitt hjemme selvfølgelig! (Er dette fleip?)
krokofant666 Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 jeg hadde holdt gullet hjemme. Sender du han ut kan du enda med en gutt som ikke har litt feber som du skriver, men full feber og så slapp at han ikke klarer å være grinete engang. Det er værre synes jeg da. Så hold han hjemme med god samvittighet.
Prins&Prinsessa Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 Nei, det er ikke fleip. Må da være lov å spørre?? Men har ringt pappa`n han er på tur hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå