HoochIsCrazy Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Kjenner jeg begynner å bli ivrig på å pynte, men skal holde igjen til lørdagen. Når er for tidlig å pynte mener dere?
polarn & pyrene Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 I år hadde jeg tenkt til å pynte for advent først med litt lilla og tar frem nisser og slikt ca 14 dager føre julen. Før så pyntet jeg til jul allerede 1 desember, men det var litt åf å få litt julestemning hjemme. Reiste altid nort i julen og var borte ca 14 dager.
Bøggly Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Pynte og pynte.....Jeg slenger på noen lilla løpere, har lilla lys, og setter adventsstaken i vinduet på søndag - og slik får alt stå helt i ro til lillejulaften...........
___ Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Skal pynte til advent (lilla, adventstake, osv) i helgen og til jul lille julaften (rødt, nisser, engler osv)
* 5 om dagen * Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 har fått barnefri fra fredag til søndag, reiser til danmark på lørdag, så tenkte å finne frem noe på fredag, og pynte på lørdag, så det er ferdig her, når ungene kommer hjem på søndagen... jeg tipper jeg ikke orker å pynte til jul på søndagskvelden....hehe...
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Man pynter ikke til jul før 1.desember! Pyntes det før det ser det ut som et horras
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Pynter til advent 1 des. Julekrybben kommer på plass den 23, og englene et par dager før. Er ingen nisse fan, så vi har nissefri jul:) Bytter ut lilla sløyfer og duker den 23.
HoochIsCrazy Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 Pynter dere virkelig ikke før lillejulaften? Det var sent! Men nå er jeg litt sånn at desember er en julemåned så jeg liker å ha jul rundt meg i handla og baketida og så er det rett ut med alt 1. nyttårsdag. Da er det nytt år og bort med det gamle! Men jeg er forøvrig enig i at nissene kan vente frem til desmber begynner hvertfall
Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Vi pynter, men til advent. Pynter vel mer enn vanlig til advent siden vi ofte reiser bort i selve julen, og setter frem engler. Og så har vi to store adventsfester. Den 23 lager blomsteroppsatser, bytter ut det lilla med hvit eller rød, pynter juletre, lager til julekrybben osv. Er vant med hjemmefra at når vi stod opp juleaften var huset pyntet i rødt, vi sprang inn for å sjekke juletredet, vi fikk en pakke hver, og mamma hadde bakt varme kringler.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Skal "pynte" med lilla duker og lilla lys til helga. Julepynten kommer fram 23.12. Men julekaffekoppene tas fram før. De er så søte.
Gjest supersnupp Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Tenkte å pynte fredagskvelden, da er det klart til 1 des. Julegardiner, julestjerner, julestjerner(blomster) adventsstake, røde duker, kari trestakk produktene mine kommer også fram da. Så kommer det fram noen nisser etterhvert som vi nærmer oss. resten av pynten og Treet den 21-22 des. Synes det er godt å ha "fri" lillejulaften pluss at da er vi borte både på frokost og middag. ELSKER jula i desember men ikke særlig gla i den i januar, derfor ryddes den bort den 2 januar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå