Gå til innhold

cm rundt live

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært morsomt å se hvor langt man var på vei og hvor mange cm man var rundt midjen nå.

Jeg er 19 uker og er 90 cm rundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

101 cm rundt navelen. Er 26+1

Skrevet

100 cm rundt navelen, Er 25+4

Skrevet

Blir litt feil å måle seg med andre for vi er nok alle ganske ulik i utgangspunktet. Noen er tynn og noen tykk rundt livet før man blir gravid.

Skrevet

91 rundt navelen...er 22 uker på vei

Skrevet

jeg er 17 uker og 79 cm rundt midt på magen

Skrevet

19 uker og ca 90 cm der jeg er rundest (litt nedenfor navlen)..

Skrevet

rundt ved navlen er jeg 130cm nå.. 27+1 i dag.. Uff.. Kanskje målåbåndet blir for kort til uke 40.. he heNai.. Kan ikke vokse så mye mer nå vel? 130cm rundt magen og 165 cm høy.. hi hi.. komisk

Skrevet

22 uker og 72 cm på det største. Har da vokst litt, men er stort sett bare jeg og mannen som ser det. Ser ikke veldig gravid ut nei.

Skrevet

Syns alle gravide ser flotte ut jeg.. Mage med baby i er pent

Skrevet

uke 20 og 92 cm rundt naveln

Skrevet

25 uker & 112 cm rundt :o) en stor & deilig mage :o) er selv 1,79 høy & slank

Skrevet

Vi må være stolte av våre struttende mager.. Vi er så fine så jenter...

Skrevet

Oi... ikke for å være frekk, men dere er STORE!! Jeg er 65cm i uke 18. Kan tydelig se at det begynner å bli en liten mage. Stas!!

Har vært under 100cm i begge mine forhenværende sv.sk. Det skal jeg være denne gangen også!

Skrevet

Kommer jo ann på hvordan du bærer barnet og på høyden din. Syns ikke noen er store her jeg. Man bærer på sin måte. At du har som mål å være 100 er opp til deg. Men jeg syns at slike mål er tull. Dette får man ikke styrt. Jeg trener, spiser sunt og magen vokser. Jeg har fått barn på over 4 kg og får det denne gangen også. Blir jeg over 100 så gir jeg blaffen i det.

Skrevet

Jeg er 22 uker på vei og er 83 rundt. Syns ikke at jeg er stor.. Har heller ikke som mål å holde igjen noe.

Skrevet

skulle nesten målt rundt rumpa og så hadde man noe og sammenlikne med..... :-) hvis en har mål 90cm rundt rumpa og 100 cm rundt magen er kanskje ikke magen så mye "å skryte av", mens har du mål 60 cm rundt rumpa og 100 rundt magen da har du stor mage da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...