Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er så lei av alle de mørke møblene her at jeg holder på å krepere. Sett noen veldig fine hvite som jeg vil ha, men hvor lurt er det å ha slikt samtidig som jeg har ei jente på 16 mnd? Spiser som regel på kjøkkenet, men det hender også at vi sitter i sofaen og spiser. Må dere rense trekkene ofte, eller vasker dere dem selv?
Chiabatta Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Vi har hvit sofa fra Ikea med vaskbart trekk. Funker veldig bra, men må jo vaskes ganske ofte:-)
snartmammapåny Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 vi har en lys brun sofa, går helt fint. Men spiser ikke der da, all mat spises ved kjøkkenbordet. Synst uansett det er en grei regel jeg. OG blir det skittent så er det bare å rense. Er smart å kjøpe løse puter så du kan sende en og en til rens om uhellet er ute;)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Har også hvit sofa, med ekstra trekk for det må vaskes ofte ;-) Her spises det ikke ofte i sofaen, men storebrors lørdagsgodt, møkkete fingre, hunder osv gir ikke flekkfri sofa her....
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Vi har Ektorp fra Ikea,med hvite trekk som er enkle å ta av og vaske. Men de skal byttes i noe mørkere,for jeg syns det er håpløst å holde rent.Og ikke alle flekker er lette å fjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå