Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Føler meg så blek og gussen om dagen. Orker ikke ta solarium og tenkte kanskej å bruke Dove kremen. Har testet den til kroppen og den funker jo egentlig veldig bra men aldri prøvd i ansiktet. Blir det skjoldete? Er så redd for at det skal gi kviser o.l..... smører dere med ansiktskrem først også selvbruner?
Yummy*Mummy* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 bruker den jeg:) blir ikke skjoldete og får mindre kviser faktisk (kanskje psykisk,hehe) Men syns den er veldig bra:) bruker kun den, ikke noe ansiktskrem først, det er jo en ansiktskrem som skal kunne brukes daglig:)
Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Bruker du den på morgenen eller kvelden? Tenkte kanskje det var lurt å ta på kremen på kvelden og ha den på over natten også bruke vanlig krem på dagen? Er jeg helt teit nå som spør om det?
Yummy*Mummy* Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg bruker den vanligvis på kvelden faktisk:) ikke dumt det. Da virker den over natten og lille snupp slipper å få det i seg når hun skal smaske mamma i hele fjeset, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå