SaftSuse *Overtid* Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Varm dusj samtidig som du masserer ut melka, evt pumpe. Gir det seg ikke, ta en tur til legen, mulig du må ha penicillin, det måtte jeg... :-/ Er pyton vondt ja....!!
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 lege? trodde jeg bare hadde betennelse, men hadde fått sopp av småen også. Nan care (resptfritt på apoteket) er veldig god. trenger ikke ta den av for amming engang. Men ville vurdert å kontakte lege. trodde jeg bare hadde betennelse, men hadde fått sopp av småen også,måtte ha antibiotika. Ikke meningen å skremme.
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Nan care (reseptfritt på apotek) er fantastisk, ikke trenger du å ta den av for pumping/amming heller. Men en tanke (ikke menngen å skremme) hva med å dobbeltsjekke at det er betennelse hos lege/HS? trodde jeg bare hadde betennelse, men hadde fått sopp av småen også. Måtte gå på antibiotika i tre uker, og kaste all MM
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 oi, sorry, trodde allt forsant første gangen (Småen sitter på fnget og trykker på dataen)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Smør brystet inn med kesam og la det virke ei stund. Eg veit det høyres rart ut, eg og var skeptisk før eg prøvde det. Men, forrige gang eg amma var eg skikkelig plaga med brystbetennelse som kom igjen og igjen. Denne gangen prøvde eg det tipset med kesam med en gang eg kjente at det begynt å være vondt og klumpe seg, og var rødt og varmt. Og det FUNKA! Har ikkje fått brystbetennelse igjen heller. Ellers, unngå trekk på brysta, og ikkje bli kald på hender og føtter. Lykke til og god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå