Pappas fultreffer :) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg har 2 gutter som på min bryllupsdag vil vær 4,5 og 8,5 år. Jeg har lyst til at de skal være brudesvenner. Er det for dumt om de har hver sin pute med ringene på? Eller bør det bare være en av dem som bærer ringene? Og kan de sitte i trappen under seremonien? Hvordan gjør dere andre det?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 tanteungene mine var brudepiker da vi giftet oss i sommer, de hadde ikke ringene men det hadde forloveren til mannen min. men brudepikene satt i trappen under vielsen. har vært i bryllup hvor brudesvenner har kommet med en pute med hver sin ring på og det er jo bare helt nydelig da!
Pappas fultreffer :) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Ja, jeg lurte på om ikke de skulle få hver sin pute. Også vil jeg ha på dem en lik dress som pappen da, eller så likt som jeg kan få det Også lurer jeg litt på hvordan det skal gå når de sitter der i trappen, om de klarer å sitte fint Eldste min er ikke akkurat kjent for det liksom
Maritbrud Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hei Det er kjempesøtt med små ringbærere, men pass på at de får øve seg litt på oppgaven sin på forhånd.Har sett unger som plutselig har blitt litt trassig og bestemt seg for å kaste puten, eller begynte å løpe ut av kirken halveis opp kirkegulvet. Ikke sats på at ungene vil sitte pent i trappen ved alteret under sermonien. Alliér deg med en eller to venn er eller slektninger som barna kjenner og liker. La disse sitte langt frem i kirken,og ha noen leker, kjeks og litt saft eller lignende som barna kan " lokkes" med dersom de blir rastløse. En 30 minutters vielse e ikke lenge for voksne, men en evighet for en liten en ;-)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Vi skal ha tantebarnet vårt hun er 4 år, hun skal ikke ha ringene. Ett lite tips som kanskje er lettere med jenter enn med gutter er at vi "över" oss på at hun skal gå inn osv og så över vi oss på at vi skal sitte fint å väre stille akkurat som om at hun også har en viktig oppgave. hun er jo veldig klar over hva som skal skje! å veldig flink til å sitte stille, etter masse öving lykke til!
Pappas fultreffer :) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Takker for masse svar og tips som jeg tar med meg i videre planlegging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå