Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei.... I dag har jeg så vondt i ene puppen, og det kjennes ut som om det er en klump inni den. Har før kjent små klumper i puppene, men tror det har vært melkespreng og kanskje tette melkeganger. Klumpen jeg kjenner i dag er større. Har ammet og pumpet meg, og prøvd å massere på den samtidig for å løse opp dersom det er tette melkeganger... Men det er enda ømt og vondt og klumpete.... Jeg blir redd! Noen som har opplevd liknende?? ja, vet jeg burde ringe lege, men vil ikke være hysterisk heller... er jo ikke sikkert at det er noe. Skal se det an ett par dager. Men håper noen kan dele erfaringer med meg dersom dere har opplevd dette...........
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Er det ømt er det antageligvis et problem med en melkegang og legen kan helt sikkert hjelpe deg. Veldig skjelden at det er vond klump om det er kreft. Det kan være tusen ting, men det eneste du kan gjøre er å ringe legen nuh å få det sjekka opp. Hvis du skulle være max uheldig er det stor sjans til å bli helt bra hvis du er kjapp med å sjekke. Ring legen med en gang og få time. Lykke til:)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde det akkuart sånn som du beskriver det for noen dager tilbake. og det var tette melkeganger. litt vanskelig å få opp, men etter x-antall varme dusjer, la varme kluter på og masserte og vesla som fikk så mye melk hun bare klarte så gikk det over etter noen dager. Ellers så kan du jo stikke en tur bort til helsesøster eller legen, de kan sikkert hjelpe deg å lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Akkurat samme her. Gjorde det samme som snublekjeks, og ble helt bra etter et par dager.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 HI her.... Takk for råd, skal gjøre som dere sier, snublekjeks og anonym, før jeg ringer til lege. Skal se det an til fredag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå