trøndermamma Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 I barnehagen til minstemann feirer de hvert år julebord. Ungene har jo fått med seg at mor og far feirer julebord, så hvorfor ikke lage et for dem også? De største ungene får ansvaret for å velge hva de skal ha til mat. Det er da koldtbord. I år var det grøt, kjøttboller i brun saus, pølse og spaghetti, pluss div. tilbehør. Etter maten var det selvsagt musikk og dans! Dette er noe de ser veldig fram til, og de aller fleste pynter seg og snakker om det i lange tider! Minstemann her i huset blir 3 år i jula, og har ikke helt fått med seg hva dette er for noe, bortsett fra at han skulle spise mat og danse. Så i går da jeg hentet ham, spurte jeg hva han hadde gjort på barnehagen. "Lokka lompa og spisa gøt" var svaret. Altså rocka rompa (danset) og spist grøt! Det var en fornøyd og utslitt gutt som ble med hjem, og neste år så er det på`n igjen:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Lokka lompa er det nok flere som får gjort i disse julebordtider....=0)) Artig påfunn egentlig, barnehagejulebord...
Karomamma Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Så kult, lillegutts første fest!! Veldig bra idé, forresten!! Husker at nevøen min var på diskotek med barnehagen, he he. Studentsamskipnaden på høyskolen hjemme inviterte alle barnehagene i byen til disco på utestedet der. Tøffe klær, hårgele, discokule og dansing midt på dagen. Det er saker det, akkurat som julebord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå