Gå til innhold

Hvor mange har termin i januar?

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har termin 16. januar. Det er snart det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin 4. januar! :o)

Skrevet

Termin siste dag i januar. Synes tiden begynner å gå fort nå, litt omvendt kanskje :-) Kanskje fordi jeg synes desember er en innholdsrik måned.

Skrevet

hei

jeg har termin 1.januar

noen fler som har det?

fødeplass på ullevål her

Skrevet

Termin 17. januar. :) Blir spennende når januar kommer og vi begynner å føde alle sammen! :)

Skrevet

Hei januar mødre !

Jeg har termin 15. januar, kommer ikke lillemann av seg selv blir fødselen satt i gang på Riksen.Er sykemeldt pga bekkenløsning frem til 25. des da permisjonen starter. Syns svangerskapet har gått veldig fort, håper han drøyer til å komme i 2008.Nå er det snart juletid så jeg tror de siste ukene vil rase avgårde.

Skrevet

17. januar. har nedtelling til permisjonen nå for jeg er så sliten. har vært hektisk på jobben de siste ukene. Gleder meg til å slappe av i julen og nyte resten av tiden før lillegutt kommer:)

Skrevet

Hei! Jeg venter min første 12. januar, skal føde på Riksen. Nå virker det som om det virkelig går fort mot den store dagen. Det er jo ikke lenge til jul og så kommer januar fort. Gleder meg til å bli mamma!

Skrevet

jeg har termin 29 januar og gleder meg kjempe masse..

Skrevet

Har termin 30. januar. Forrige gang gikk jeg 16 dager over tiden. Håper ikke det skjer igjen, for da blir det jo februarbaby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...