Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg:) (SAMME SOM 3 TRIM.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger på tønsberg sykehus.ble lagt inn søndag natt kl 01.00 pga rier og 2 cm åpning. fikk da sprøyte i rompa som skulle modne tullas lunger og piller for å stoppe riene. det hjalp ikke så fikk drypp. tar av dryppet etterpå halv 4 og har da hatt det i 48 timer. hu sitter fremdeles i seteleie, men de sa at jeg kunne få føde normalt om noe skjer etter dryppet pga hu har fått 2 modningssprøyter og veier ca 2200-2300 gram. blir spennende å se kl 4.

veldi sliten nå siden riene har jeg hatt siden jeg ble lagt inn og de gir seg jo ikke. kommer å går og er regelmessige over et par timer og roer seg ned. veldi spent nå!

endelig fått internett så måtte jo fortelle. uansett om riene stopper må jeg bli her te fullgåtte 34 uker, altså neste fredag. (32+5 i dag) så detta blir kjedelig! men men:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til. Blir sikkert såå deilig når det er over og du får se bebisen din:)

Skrevet

Hei Hei!

Håper at riene stopper å at tullemor holder seg i magen lengst mulig, men blir hun født nå så går det jo bra fordet om :-)

Ellers så må du ha det godt og surfe litt på nettet for å få tiden til å gå;-)

Lykke til.

God klem!!!

Skrevet

takketakk:) er så sliten jeg nå etter 3 døgn med rier så vil egentli ha hu ut nå så fort som mulig. var ca 15 min uten drypp ista og da ble det skikkelig vondt og ganske tette.. *døø!* vil ha belønningen min:( litt egoistisk men men:(

Skrevet

Masse lykke til det er godt at du blei nøye fulgt opp på sykehuset da. Du får bare være glad for det, og så håper jeg du får belønningen din snart. 3 døgn med vonde rier høres ikke noe særlig ut....en skikkelig tøffing du.

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...