YumYum2 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Ligger på tønsberg sykehus.ble lagt inn søndag natt kl 01.00 pga rier og 2 cm åpning. fikk da sprøyte i rompa som skulle modne tullas lunger og piller for å stoppe riene. det hjalp ikke så fikk drypp. tar av dryppet etterpå halv 4 og har da hatt det i 48 timer. hu sitter fremdeles i seteleie, men de sa at jeg kunne få føde normalt om noe skjer etter dryppet pga hu har fått 2 modningssprøyter og veier ca 2200-2300 gram. blir spennende å se kl 4. veldi sliten nå siden riene har jeg hatt siden jeg ble lagt inn og de gir seg jo ikke. kommer å går og er regelmessige over et par timer og roer seg ned. veldi spent nå! endelig fått internett så måtte jo fortelle. uansett om riene stopper må jeg bli her te fullgåtte 34 uker, altså neste fredag. (32+5 i dag) så detta blir kjedelig! men men:P
3troll blir til 4troll Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Oj ! Lykke til på ferden Synes det er så mangen som føder før termin nå... noe som går ? Har termin i februar selv... gleder meg til å være ferdig .. ps* det lindrer godt mot smerten under riene å holde hendene under varmt vann , evt ta et varmt bad...
de tre bukkenebruse Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 du får ha masse lykke til da =) spennende dette =)
YumYum2 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 skulle gjerne sittet med hendene i vann, men får ikke lov å reise meg annet enn når jeg må tisse. får ikke sitte i senga engang:( i går måtte jeg tisse på potte liggende i senga og fikk ikke mat pga kanskje KS:/ hrmf:P
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Oi, da... Kansje det blir novembertulle på deg istede for januartulle... Håper alt går bra med deg. Og lykke til videre. Blir spennende å høre hvordan det går med deg.
YumYum2 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 Noen som har født på tønsberg sykehus siden søndag da? vært uvanlig travelt her de siste dagene her sier dem og jeg har flere ganger hørt babyskrik komme te verden:) kom en i går kl 17.24 ca da jeg så på klokka. moren var bare 34 uker ca på vei hun også..
Eskimo Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Oi! Får håpa riene sleppe taket då! Kva får du dagane til å gå med? Har du fleire på rommet (sosialt) eller er det mykje tv og pc? :-)
mizz25 Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Heisann =) åh,dæ blir det spennanes å følg med på =) lykke til *klem*
YumYum2 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2007 til eskimo_med_Eskimona*høygravid*. dagene går ved musikk, data (internett i dag), blader, sudoku, besøk osv.. ligger på føden alene. samboeren min kommer snart:) ekke tv her men har noen filmer på dataen..
Sunniva78 har to små Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Ønsker deg lykke til!! Selv om hun klarer seg fint i den store verden nå, håper jeg jo at hun får være i magen din en stund til!!! Håper du får tiden til å gå:-)
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Oi, dette var tidlig.. Hadde ikke vært forberedt på noenting nesten 33 uker på vei... Får håpe den lille holder seg inne litt til, men kjedelig for deg å holde deg heeelt i ro. Godt du har internett da;) Blir spennende å se hvor lenge det er til du blir mamma:) Lykke til!!
YumYum2 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2007 tusen takk alle sammen. er nesten kjedsomheten som er verst hehe:P mangler kun senga som onkelen min har, laken te den og vogna og vaske sengeklærne + klærne. hvis hu kommer nå passer jo ikke klærne så da mangler vi det:P mangler også stelleprodukter og slikt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Oj!! Spennende:) Var du forbredt på for tidlig fødsel, eller kom det som lyn fra klar himmel?? Uansett, masse lykke til:) Blir spennende å se når du får tatt av dryppet:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Hvordan går det med deg?
Bobla :) Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 Så kjekt å få oppdatering. Så du sniker deg unna med et november eller desember barn altså Håper alt fortsatt går bra, og ser frem til å høre mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå