Linnea&Julie Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 ....Refleks på Kvadrat i Sandnes?? Noen som har erfaringer med denne Anglecare- bøtten?
mammamia<3 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Lurer jeg også på!!!! Har fått meg en slik bleie bøtte, men er spent på om andre er fornøyde med den.....
KristianL Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hvis dette er samme bleiebøtte som man får på Babyshop, så fungerer den veldig bra. Har hele tiden følt at dette er nok et unødvendig produkt som produsenter av småbarnsutstyr forsøker å prakke på oss foreldre, så vi har ikke giddet å kjøpe en slik. Men når vi nå fikk tilbud om å få en gratis bleiebøtte slo vi til og hentet en. Og den fungerer veldig bra! Gir ikke fra seg noe lukt, selv med flere bæsjerbleier liggende i den et par dager. Eneste gangen vi har følt litt lukt er når den begynner å bli full og lukkemekanismen ikke går helt igjen. Men det er jo bare å tømme den litt tidligere. Den vi har er helt hvit, med blått lokk og jeg tror den heter Anglecare.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Har ikke den bleiebøtta som er snakk om her, men vi har bleiebøtte (husker ikke helt hva den heter, Sangenic eller noe tro..?? Hvitt med lilla lokk iallefall). Kjøpte den når vi ventet førstemann, og jeg synest den har vert utrolig flott å ha. Aldri hatt problemer med lukt på badet, til tross for flere bæsjebleier oppi den. Så jeg anbefaler iallefall bleiebøtte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå