småtroll:) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Vi skal snart ba barnedåp...men vet ikke hvordan vi skal pynte bordene....noen som har ideer\tips? bilder???
Muppa 3+1 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Blomster enten noen få buketter rundt på bordet, eller et par små i lave vaser/lysestaker. Fargen varierer etter kjønn på barnet, eller årstiden. Passende servietter i farge som ligner blomster, og en hvit duk.
hm hm Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Vi hadde dåp rundt jul. Plukket inn greiner som vi la som en løper midt på bordene og tredde masse små juletrekuler i gull på. Vi satte slike små enkle glasstelysholdere (slike som det kun er plass til telys oppi) innimellom greinene + at vi hadde noen gull/messingfargede høye staker med røde lys. Så la vi en ensfargede røde servietter under hver tallerken, slik at de hang litt ned langs duken (som brikker på en måte) og mønstrede servietter (lyseblå med snømann og litt rødt) oppå tallerknene. Veldig koselig:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Vi holder også på med barnedåp nå. Her går d i rosa og turkis. Rosa servietter med små sko på fatene. Turkis og rosa perler/stener "strødd" utover de hvite dukene. Rosa glass til telys med telys i. Rosa stearinlys i stakene vi har på veggen. De er "alltid" tent I går fant jeg svibler som var pyntet med litt grønt og rosa/blå småblomster. Tenkte å kjøpe en slik en. Så har jeg planer om et par rosa julegleder. Bordkort som matcher innbydelsene. Jeg har egentlig bare tenkt rosa jeg, så ordnet resten seg. Var innom en bokhandel. Der hadde de svære reoler -føltes hvertfall slik - med aktuelt stasj.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Vi hadde følgende: Dekorasjoner med dyp røde "fløyelsroser" (Grand prix, heter de). "Roseblader" strødd bortover bordet. Brukte skarp grønn sand i lysestakene. Noe som er vedt å vurdere: Glassboller(får tak i slike på Nille) med farget sand i, med noen få blomster som flyter. Dette er enkelt og rimelig. Spørr i blomsterbutikk hvilke blomster du kan bruke til dette. Strø litt farget sand eller blader bortover bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå