Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 etter sa`en i begynnelsen av november, er jeg til bake igjen... har hatt meg en ferie fra alt sammen... så nå er jeg tilbake igjen og satser på d klaffer om ikke alt for lenge.. nå venter jeg bare på at tr skal komme, slik at vi kan begynne vår første pp etter sa`en... spennende d her altså... hvordan går d med dere andre her inne... noen som skla teste snart? vil ønske alle super masse lykke til og håper dere får den beste julegaven som finns, en positiv test i hånda:) klem klem
kattungen Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Så bra du er tilbake igjen med godt mot:) Jeg går også inn i første pp etter MA, fikk TR på søndag (hurra!). Håper TR kommer snart hos deg også. Blir spennede og se hva som skjer fremover. Det er veldig skummelt med pp etter man har mistet synes jeg. Håper spiren sitter neste gang for oss begge. Lykke til masse og velkommen tilbake;)
vil ha en til=) Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hei!jeg var på UL for ei uke siden etter positiv gravi test som viste blighted ovum i uke 6. Har mistet i 2 MA dette halvåret som var helt forferdelig men denne gangen visste jeg liksom ikke at jeg var gravid for jeg hadde ikke fått tilbake mens etter siste MA.Vært gjenom hjemmebehandling med cytotec i helga og har fortsatt blødning etter dette.men er ved godt mot!!..skal nå ha litt mere tålamod og vente på mens slik at spiren kan sitte skikkelig!!!!!!!så da er det bare å vente og så prøve...lykke til dere også!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå