snart mor til 3 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hei! vil bare anbefale alle som ønsker å kutte ut røyken å registrere seg på slutta.no der er det kun mennesker som er i samme situasjon og som oppriktig ønsker å hjelpe andre..debattene går i taket og man har alltid noen å støtte seg til og tips får man plenty av
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 hva sier folk der inne da? "ååh, jeg har prøvd og prøvd men får det bare ikke til.. jeg er bare såååå avhengig" "åååh, jeg ogsåå.. men vi har jo tross alt trappa ned til 10 for dag da!!" "ja, vi er egentlig kjempe flinke da" hehe
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Du er bare sååå morsom lille prille;-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 lille prille er ikke røyker du skjønner jeg.... Såååå fint for deg...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 He,he..synes faktisk prille er ganske morsom jeg:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 smaken er som baken anonym..... De med sympati og de med ironi De med forståelse og de med forargelse Drittunger og voksne... vi ser hvor dere hører til...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Og fint for en eventuell baby i magen hennes!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Jada bra for baby i magen... ingenting å si på det. Men det er fortsatt ingen grunn til å være så jævli ironisk å hensynsløs ovenfor de som ikke klarer å slutte. Dette er et flott innlegg og en hjelpende hånd fra sommerfugl... å de som ikke tåler at andre røyker og trenger hjelp til å slutte kan gi faen i å komentere å drite i å lese... rett å slett bare holde kjeften!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå