Gå til innhold

Næmmen, hva søren er detta da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 21. De siste to dagene har jeg kjent veldig ømhet helt nederst ved skambenet, akkurat som om jeg har fått skikkelig juling..Kjenner ikke det så mye når jeg sitter, men når jeg reiser meg og når jeg går. Er ikke konstant, men kommer og går litt. Kan det ha noen sammenheng med at morkaka ligger fremst? Eller er det de berømte ligamentene som jeg kjenner?? Eller kanskje er det bekkenet som har fått litt slappere muskulatur for å utvide seg??

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det skal ha noe med hvor morkaken ligger. Har morkaken i front jeg også:)

Hvis det er det samme som jeg har, er det bekkenløsning... Men, det trenger jo ikke å være det. Vi blir jo noe mer følsom og "slappere" i muskulaturen rundt bekkenet når vi går gravid!! Hør med legen, eller jordmoren din:)

Lykke til videre:)

Skrevet

Jeg er i uke 23 og har det likedan. Veldig øm nederst i magen. Det er helt klart IKKE bekkenløsning. Jeg er ganske sikker på det er ligament-smerter. Er 3. gangs, og har ikke kjent det slik før, men ligamentsmerter skal vel bli verre for hver gang... Har også morkaka i front denne gangen, så har lurt på om det kan være noe med dette, også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...