Gå til innhold

Bare ti uker igjen.....


Nasse&mini

Anbefalte innlegg

Logget meg inn og fikk en liten aha-opplevelse i dag. Der sto det at det bare var igjen 10 uker til termin 6.februar. Oj, tenkte jeg. har tiden virkelig gått så fort. Visst ser og merker jeg at magen vokser og at den lille inni er mer og mer aktiv, men det var bare så rart å tenke på at det kun er litt over 2 mnd igjen.... Det føles som om det er MYE lenger til februar... Det skal bli en velsignelse å få se den lille og få lære den å kjenne, det gleder vi oss alle fire til!!! Vil så bare si lykke til vidrer til alle dere fantastiske som er inne og deler bekymringer og gleder her på BIM. Ha en flott dag videre og håper dere alle har det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det bare 9 uker igjen til ul termin, og 6 uker til permisjon. Her er det full nedtelling til permisjonen. Er så lei av og pendle til jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kun 10 uker igjen til terminen min 5 februar, og det kan jo gå ganske raskt nå i disse travle juletider! Tenker at kanskje januar blir en treig måned desverre... Men satser på at jenta mi vil ut noen dager før termin, slik som begge gutta mine ville! Og jeg synes det er så greit å si 10 uker, høres jo mye mindre ut enn 69 dager da... Enige??

Blir jo nesten litt deppa av disse trådene hvor man sier hvor mange dager det er igjen! leser om de som har 20 dager eller mindre, og tenker at" jeg har jo over 60" SUKK!!! Nei 10 uker føles mye bedre altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...