Gå til innhold

Hvor mange her vet IKKE hva de venter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!!

Vi vet ikke hva vi venter! Det er fordi vi vil ha spenningen til barnet kommer og fordi det er det samme for oss... Det er det selvfølgelig for mange, men de velger kanskje å vite det av praktiske årsaker. Det var heller ikke så godt å se på ultralyden om det var gutt eller jente....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte først at vi ville vite fordi det var praktisk å vite det, men kom fram til at det spiller jo egentlig ingen rolle hva det blir bare alt står bra til med den lille der inne... Så da bestemte vi oss for å leve i uvisshet, det blir veldig spennende å se hvem som kommer ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde vel egentlig ikke helt bestemt oss for om vi ville vite det da vi kom på ul, og siden jordmor ikke kunne si med sikkerhet hva det blir så var det jo like greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet heller ikke om det blir en gutt eller jente. Jeg ønsket å vite det på UL, men ikke samboeren, men vi ble enige til slutt om at vi kunne jo vite det. Men lillenurket er et eget individid med sterke meninger, så det var ikke snakk om å vise frem kjønnet sitt! Så lever vi fortsatt i spenning med beige, brune, hvite, grønne og gule klær i skapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke om det er en liten gutt eller jente :) Ønsker at det skal være en overraskelse, og nå som det nærmer seg blir vi mer og mer utålmodige!! he he he:) Gleder meg masse til å se h*n :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første barn og var fast bestemt på at jeg IKKE vil vite det. Har vært så spennende når min søster og bror har ventet barn.. Da har vi heller ikke visst noe..Så DEFOR!!! Nå bruker vi heller masse tid på å spekulere i hva det kan være.. he he.. Tror det er en gutt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille engel kryssa beina da vi var på ul. Ville vel la oss vente i spenning. Egentlig spiller det ikke noen rolle hvilket kjønn vi får heller. Vi har en av hver fra for av. Bare babyen har det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil heller ikke vit det...har en sterk følelse på gutt men det vi tiden vise når den lille melder sin ankomst....dette er utrolig spennende:) har smugkikket på den på 4D ul og h*n ligner på sambo men har min munn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikje hva det er for noe.. ville vite det, men nå nærmer det seg så nå senker eg skuldrene. er ikje så viktig å vite det lenger

så lenge den lille er frisk så betyr ikje kjønnet noe ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet heller ikke, ville vite men vanskelig å se på ul, og vi har valgt å ikke ta flere ul..så da er det bare å vente da:) Syns nå det er like greit, blir så spennende..men var lit skuffet til å begynne med.

Full rulle er det iallefall inni magen her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...