Gå til innhold

Hvilken madrass har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjærmadrass, skummgummimadrass eller en annen type...? Skal dere ha overmadrass i tillegg? Tisselaken? Lurer litt på hvordan dere har tenkt å "re" opp sengen. Går å tenker litt på hva jeg skal kjøpe til sengen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte wonderland madrass,kr 500,på barnas hus i tønsberg,var der vi kjøpte senga også,så da var det greit å gjør begge deler med en gang,i steden for å surre rundt å lete:)

Skrevet

Bestillte madrass på ullkorga.no, husker ikke akkurat hvilken type det er.

Skrevet

Sorry,fryktelig usikker på prisen det var nå.. :/

Skrevet

Vi lurer litt på om vi rett og slett skal kjøpe en rimelig madrass på ikea. Madrassen etter de to forrige er ikke noe "hyggelig" lenger etter noen år med uhell, omgangssyke osv... Så vet ikke om jeg gidd å spandere så mye denne gangen. De veier jo så lite og trenger ikke særlig tykke madrasser. Ingen av oss er allergikere heller, så trenger ikke tenke spesielt på det. Vet at mange av de dyrere er såkalt brannsikre. det er jo fint. Noen som vet om Ikea sine i forhold til det?

Skrevet

Kjøpte den nest billigste på Jysk til 250 kr. Den virker helt ok. Kommer til å legge tisselaken under lakenet, jeg.

Skrevet

Vi kjøpte den dyreste på Ikea. Kjøpte også overmadrass der.

Skal ha lammeskinn oppå lakenet, så jeg kommer ikke til å ha noe tisselaken under lakenet. Blir det uhell er det bare å vaske overmadrassen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...