miniime Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg kjenner ikke meg selv helt igjen når det gjelder disse følelsene jeg har fått... Har fått meg verdens beste samboer for 2 mnd siden... Han har hele tiden vært så herlig med å gi meg komplimenter og forteller hvor høyt han elsker meg osv. Vi har hatt sex daglig omtrent frem til ett par uker siden. Nå gir han nesten ikke komplimenter lengre, og tar aldri intiativ til sex lengre. Når jeg sier elsker deg, så svarer han meg, men kom med en kommentar her om dagen at jeg sier det så ofte. Ikke er han så kosete lengre heller. Jeg har blitt så redd for å miste han, for han er mannen i mitt liv. Skjønner ikke hvorfor jeg går rundt med de følelsene med å være redd for å miste han.. Tydelig at jeg ikke tåler forandringer! Ville derereagert på dette? Hva skal jeg si eller gjøre for å få han til å være slik han har vært?
Mockanin Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 For å si det som det er...... ingenting varer evig. Når den første forelskelsen er over og hverdagen kommer så kan det fort bli sånn. Mannen og jeg hadde den første tiden sex flere ganger om dagen, satt i armkroken hans og koste masse med hverandre. Nå sitter vi i hver vår stol og ser på tv. Sex er noe vi har om vi tilfeldigvis skulle finne ut at vi har litt mere energi til overs når vi har lagt oss. Kan si det sånn at det er så skjelden at vi omentrendt går rundt og plystrer dagen etterpå. Men en ting vi har klart å holde på er det å si jeg elsker deg minst en gang om dagen. Ta en prat med samboeren din og hør hvordan han føler det.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hverdagen kommer for alle...sex daglig og komplimenter får vel de færreste når månedene går.. Det vil ike si at man ikke elsker hverandre...men hverdagen kommer tross alt den også... Det er da et forhold viser om det er sterkt nok til å vare.
miniime Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Ja skjønner jo at hverdagen kommer, og at forelskelsen går over.. Men det kom så plutselig fra hans side. Jeg er i hvertfall forelska enda, det er sikkert og vist! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå