Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 hvordan går deres hund og barn sammen? hvordan var hunden som valp?beit den? hvor lang tid tar det før den er stueren ca? hadde dere kjøpt hund igjen? mange spørsmål fra en som lurer veldig!!!!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 hunden min på 6 år og nemi går 2 år KJEMPEFLOTT ilag ) Han beit jo,men KUN lekebiting (og da hadde jeg ikke barn heller) . Jeg fikk han da han var ca 1 år gammel men fremdeles ikke husrein, tok meg 3-4 mnd før han ble stueren hos meg. Vi kjøpte oss hund til for ikke så lenge siden men pga helsa mi måtte vi desverre gi den bort
1stor1liten =) Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hunden og snuppa går veldig fint sammen den var snill som valp , lekebeit og tygget noen ting i stykker som sikkert de fleste hunder gjør men ikke noe skikkelig biting. Kan ikke si jeg husker nøyaktig hvor gammel hun var da hun ble stueren (dårlig hukommelse ) vi skal ikke ha ny hund etter denne da. Hun er forresten blanding av border collie og buhund og blir 5 år om litt
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 vi har fått en liten val p på snart 9 uker her. hun småbiter MASSE og det er vanskelig for troll på 2 å forstå at hun ikke mener vondt, men det går bedre og bedre. husrein er hun ikke, men det begynner å bli bedre. er ikke bæsj om natta lenger, bare en liten skvett, så ser fremgang og troll har nå forstått at valpen trenger ro og søvn når øynene er lukket, så nå får valpen sove i fred på dagen også det er kjempe koslig og jeg er selv oppvokst med hund, så synes det er hyggelig for troll også å oppleve gleden med hund lykke til i valget!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Lurer på mye av det samme som deg. Har hatt hund som barn, en border collie. Kan jo svare litt for den:) - min gamle hund gikk ikke godt sammen med barn fordi den ikke var vant med barn. Det sies at det finst ikke barnevennlige raser, de må vennes til det fra starten av. Barn og hunder bør uansett ikke vere alene sammen. - den bet ikke mye som valp. - husker ikke, men den ble ganske raskt stueren. Men jeg fikk den før en skoleferie, og jobbet med hunden systematisk hele sommeren. - jeg vil gjerne ha hund igjen, men ikke en border collie. Elsker rasen, men den er litt rastløs og trenger en eier som er slik også. I tillegg lyder den stort sett bare en person, sjefen:) Får vi hund blir den først og fremst mitt ansvar og jeg har ikke tid lange turer og trening. Håper en av gutta blir hundefrelst:)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hund og barn går meget godt sammen, har gjort det fra dag 1. Hunden har vært her siden før gullet ble født, bikkja er fire år og blir aldri voksen... Er en lekehund! Husker ikke hvor lang tid det tok før hun var stueren, men det var ikke lenge. Det er en del ekstra med å ha hund, men jeg tror nok helst at vi vil ha hund igjen når den dagen kommer at hun vi har nå ikke er mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå