Natasha!! Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Legger dere ut bilder av babyene sine på facebook? Jeg er ganske skeptisk til det... vil ikke at alle kjente og ukjente skal se på gullet mitt og særlig det ar facebook har alle rettighete over de bildene som en gang var lagt ut der og kan bruke det i etterkant etter sin ønske.... vet ikke... Så jeg bestemte for meg selv at DER kommer ikke bilder av babyen min havne. For et overaskelse jeg fikk da jeg åpnet profil bilde av mitt ste-søster på facebook og så lille jenta mi i stedenfor....... :-( Jeg kan vel si til ste-søstra mi at jeg liker ikke det? Kommer hun til å tenke at jeg er rar og overbeskyttende? Legger dere ut bilder av babyene på facebook? Føler at jeg blir lei meg... Tenker at nå eier facebook bilde av min lille kjære baby....... :-(((((((( ufffff...........
futte (tm) Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Har noen få bilder på facebook. Synes ikke det er så galt at hele verden eier et lite bilde av mine søte små Er begrenset hvor mye galt de kan gjøre med et lite babyfoto da. Men hvis du ikke vil ha bilde av barnet ditt på facebook, synes jeg du kan si fra til din søster. Lov å si fra. Synes ikke du er rar i det hele tatt.
RockMyWorld Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Ja jeg legger ut ett og annet bilde, det har jeg ikke noe problem med. Men skjønner godt argumenetene dine. Hadde ikke likt at noen hadde lagt ut bilder av jenta mi hvis jeg ikke hadde lagt ut det selv. Synes fint du kan si ifra til ste-søstra di.
Mamma til M07 & M09 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Ønsker du ikke å ha bilder av jenten din der, ville jeg sagt ifra til henne om det. Jeg har noen bilder av martin på facebook, men spør før jeg legger ut bilder av barna til venninnene mine. samme gjelder hjemmesiden. Synes det er greit å få tillatelse om sånne ting.
Bimmer´n Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg har lagt ut album med babyen min på Facebook synes det er en strålende måte å holde venner og familie oppdatert på;-) Men jeg skjønner problemstillingen, og respekterer den veldig. Derfor spør jeg alltid dersom jeg har bilder med andre på om det er ok for dem at jeg legger dem ut på Facebook.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå