Gå til innhold

Alle dere 2 og 3 gangsfødende!!!!! se hit:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjente dere liv i magen med 1,2 og eventuelt 3 mann?

Er det sånn at man kan kjenne liv før med 2 og 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent det tidligere med nr 2 og 3, denne gangen skal jeg ha nr 7, og det tar lenger tid denne gangen. Blir litt stressa, men tenker babyen sikkert bare ligger litt annerledes. Positiv:)

Skrevet

uke 14 med nr.1

uke 11 med nr.2

uke 12-13 med nr.3

Skrevet

hei:)jeg er uke 17 og kjenner masse liv..begynte å kjenne i uke 16..og dette er min andre:)

Skrevet

Med første mann var det i uke 18 og denne gangen kjente jeg spark her om dagen og i dag igjen. Er nå i uke 16+1 i dag.

Skrevet

Førstemann rundt uke 18.

Andremann rundt uke 16.

Denne gang uke 13.

=)

Vanlig å kjenne det tidligere og tidligere, men ikke alltid en gjør det. Har med morkakeplassering og babyens leie..

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv i uke 16.Denne gangen har jeg kjent liv i uke 13:D Fikk høre fosterlyden i går, er 14+3 i dag:D Storfornøyd jeg;)

Skrevet

Rundt uke 13. Men bare disse "luftboblene" da :)

Skrevet

nr1-uke 11

nr2-uke 18

nr 3-uke 20

Skrevet

Med nr 1 så kjente jeg de boblene som sprakker likson når jeg var 13+1og spark når jeg var 21+1

Nå med 2mann kjenner jeg ingenting.Er 17+5 i dag og vært på ul og morkaka lå der ungen sparket.

Skrevet

Jeg er gravid med nr. 2 nå, og er 16+3.

Forrige gang kjente jeg forsiktige romsteringer og små-spark fra jeg var 15 uker. Mannen min kunne se og kjenne spark i uke 18, og fra da av kjente jeg også sparkene daglig.

Denne gangen begynte jeg å kjenne disse romsteringene da jeg var 12 uker, og ca halvannen uke etter begynte jeg å kjenne spark! :)

Har i to uker kjent spark og bevegelser hver dag, og den er ganske så aktiv den lille luringen der inne. Sparker jevnt over hele dagen :)

-Og i går kveld fikk mannen min et "skikkelig" spark rett i håndflata si... Ble så rørt begge to...*snufs* :)

Skrevet

første spark rundt uke 18 med første,

og rundt uke 17 nå,

men daglige spark fra ca uke 19 med begge, 26 nå

Skrevet

Tror det er lettest å kjenne liv når en ligger helt flat på ryggen, må ikke forveksles med luft da, det er lettere med nr2 for da vet vi hva som er hva.....

Skrevet

Nr 1: uke 19

Nr 2: uke 16

Nr 3: uke 18 (men var ikke helt sikker før i uke 19)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...