LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Sjekka nettopp kontoen, men de j** pengene er enda ikke inne. Venta i seks øgn nå, og det skranter på ALLT her i huset. I læpet av dagen er Atekatten tom for grøt, vi er tomme for melk,brød,pålegg,middagsat osv. Sto på sia at det tok hvertfall tre dager, men tok jo de ut fredag. Hva skal jeg nå gjøre da??
Gjest Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 kan du ikke ringe å høre hva i alle dager som skjer?
Pappas fultreffer :) Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Må huske at de teller nok ikke lørdag og søndag, for da skjer det ingenting.
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 er postbanken. trodde de bare hadde overføringer fra andre (utenlandske) banker klokken 0200 og 1600.
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 tok de ut fredag morgen, det vil jo si fire virkedger (fredag,andag,tirsdag og i dag)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 har ikke fulgt med...hva dreie rdet seg om?
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 ser ut som om det kan bli spennende middag i dag. "værsegod, spis makronien din." Og Atekatten da, kan jo ikke proppe i ham melk hele dagen. Noen kreative forslag??
Babyfacepsycho Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Hmm. Like gammel som tulla da. Har du noe i frysen? Noe kjøtt? Grønnsaker? Kan jo lage noe mat til han av noe sånt kanskje? Det er jo bedre enn bare melk hvertfall. =)
6Ymamma Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Gå på nav med sønnen din, se de ansiktet å fortell hvordan dere har det!! Slå neven i bordet å vis at du er "mann" ehehehehe Litt ben i nesen må du ha i sånne situsjoner Ikke sitt på dib å syt deg (du har grunn til det, ikke det jeg mente) bruk tiden på nav! Det hadde jeg kommet til å gjort
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 28. november 2007 hr litt fiskepinner og noe kylling,men blir jo ikke mye ut av det da.. nei,bir nok akaroni etc på han å. Må nesten le. har jo vært så flinke for at slikt ikke skulle skje nå når vi har barn (og det er første gangen), men når det først skjer, jo da smeler det
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 har du havregryn? når han er så stor kan han få vanlig havregrøt. er bare å koke opp gryn og vann ) håper det ordner seg i løpet av dagen!
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. november 2007 Får ikke en drit av NAV (har prøvd) "dere velger selv å gå på skole istedenfor å jobbe, så da får dere klare dere med det dere får der" (teite dama)
LadyLuck & Skrevet 28. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. november 2007 uff... litt flau på mine egne vegne jeg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå