Lille`mor & lillebøll Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Ville bare ønske dere en fin dag!! Hvordan er været der dere bor i landet?? Snø,regn,kaldt.... Her i sør bare regner det:=(
roannima Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Her har det gått fra relativt fint snøterreng til speilblanke veier i natt. . . Regner store kjærringer . . . . Å. . . Som jeg hater ustabil vinter:-) nordmøre forest'n :-)
molla 29.12 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 trøndelag har altfor mye snø... veldig slitsomt å vasse i snø til opp på leggen når bena ikke lystrer lenger og bekkenet krangler høylydt! forresten, en fin dag til deg også!
*1+1=2 små* Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 østlandet, er tåke ute og jeg tror speilblankt på veiene! MØKKAVÆR! Var såå nydelig i går, kalt og klart ute!
Mamsen&2Gull Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Her er det også regn, selvfølgelig.. Så nå forsvinner vel snøen og det blir speilblanke veier. Bor jo tross alt på Nordmøre:)
Birthen Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Og her i Bergen regner og blåser det. Og all snøen som lå så fint i bakken vår i går er bortevekk. Men egentlig like greit siden jeg skal ut med varebilen og den stinker på vinterføre!! Ha en fin dag! Håper regnjakkene deres fortsatt lar seg lukke igjen...
amy_de Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 God morgen Snøen laver ned her på Manglerud i Oslo. Deilig deilig!!!!
camosilla Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Nå snør det i Odalen også! Håper det kommer masse snø til jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå