Gå til innhold

SYK og HYSTERIKS på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente på 17 mnd hu er forkjølet, vi har vert hos lege, så hun har en virusinnfeksjon.

Men problemet er at på natta våkner hun og er helt HYSTERISK. hu rett og slett klikker, hu kaster seg frem og tilbake i senga slår hode i veggen og er rett og slett hel ustyrelig. roer seg etter en stund. legen sa det var helt normalt når barn ikke var i form,

Men jeg syns uansett det er ekkelt Noen flere som har eller har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen det der ja... Vi har hatt 2 perioder som har vært sånn. Småen er 14mnd straks. Han hyler og hyler... Ingenting hjelper, han vil ikke bli holdt, da bare vrir han seg ut av armen våre.. Det er skikkelig ekkelt for jeg aner ikke hvorfor. Men han har vært sånn i forbindelse med at han har vært syk.

Skrevet

:) ok godt og høre det ikke bare er her hos oss, Legen sa det var normalt at små unger som er syke får en sånn utbrudd.. håper bare det gir seg snart.

Skrevet

Tror jeg ville latt barnet sove sammen med meg i sengen om hun var syk jeg da.

Kanskje hun er redd pga hun kjenner noe er galt vettu.

Skrevet

hun sover med oss så det er ikke pga det.

Virker som hun ikke er helt våken eller ve sine fulle fem når hun får sånne utbrudd.

Skrevet

Småen ligger sammen med oss.

Syns også det virker som om han ikke er "helt tilstede". Det kommer plutselig og går over ganske plutselig.

Skrevet

Kan hende hun er litt i drømmeland da.

Sønnen vår som fylte 3 år nå våkner av og til og er kjempe sinna.

Da får vi ikke ta på han eller kose med han, men vi får heller ikke gå fra han da:o)

Så det er vel en måte å få litt oppmerksomhet på og kanskje i tillegg få ut litt raseri... ikke godt å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...