kokosyklus Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde to pappesker med lokket på foran meg. I den ene var bittelille nyfødte jenta vår, i den andre var det en litt større gutt, ca 4 mnd:) ha ha! Gutten var en feillevering som vi måtte ta oss av til de rette menneskene fikk han... Vi var glade:)
klumpen og gullet Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Haha, morsomt! Jeg drømte at babyen vår kom ut av magen for en sniktitt, men måtte inn igjen... Sprøtt!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Drømte at jeg lå på sofaen og koste med magen, og plutselig lå jenta vår på magen min, jeg blødde og skjønte ingenting. Så sier samboer at du har nok født. Så vi ringte ambulanse og jeg gikk på badet. Kommer ned i stua igjen, og der står sambo og har begynt og støvsuge... Hasta visst ikke og få meg på sykehuset. HEHEHEHEHE Håper virkelig ikke jeg er sanndrømt.
nøffemamma Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Drømte at jeg hadde født for et par netter siden jeg og.Jenta vår var nydelig og hade fått nesa til pappaen sin:) Var ordentlig glad når jeg våkna, og gleder meg nå mer enn noengang til ho kommer!!! 11uker igjen...........Beste med drømmen var adrenalinkicket jeg hadde ........... håper fødselen blir halvparten så bra hvertfall!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå