Gå til innhold

Kvalm!!!!


mp77

Anbefalte innlegg

Kvalmen min kommer og går. Jeg holder den i sjakk ved å spise mye mer enn jeg gjorde før og mye hyppigere. 5 måltider om dagen mot 2 - 3 tidligere.

Vet at pepsi max ikke er bra, men det eneste jeg føler jeg må ha og som stopper kvalmen. Spiser også potegull, har fått dilla på det og greier ikke slutte.

Hvis du kaster veldig mye opp og går ned i vekt bør du gå til legen, kjenner flere som måtte på sykehus fordi de ikke greier å ta til seg næring; men som da ble hjulpet og har friske barn i dag.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg titter innom fra 2.trimester, og har bare lyst å kommentere det dere skriver om kvalmestillende. Jeg er enig i at kvalmestillende bør være siste løsning og at alle andre råd bør prøves først. Samtidig er det viktig å være klar over at for noen få er kvalmestillende en nødvendighet for å kunne gjennomføre svangerskapet. Da tenker jeg på dem som overhode ikke holder på mat/drikke og som kaster opp døgnet rundt på tross av at de følger alle "kvalmeråd". Det kan rett og slett være farlig både for mor og barn dersom en har det slik over tid. For dem det gjelder er det viktig å vite at det er forsket mye på kvalmestillende, og at det ikke er påvist fosterskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seabands er innkjøpt og kvalmen er ikke så ille som den har vært før om kveldene:-)) Jeg øyner et ør lite håp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appelsin hjelper på meg. Noen dager spiser jeg kun det. Spyr av alle andre lukter.Det er bare å holder ut å bite tenna sammen. Det går vel over snart...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...