Gå til innhold

HJELP!!!!! + 4 kg på 2 uker.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan det være mulig???? Må legge til at jeg har veid meg på samme vekta bestandig, og at jeg ikke har spist mer de siste ukene enn tidligere, heller mindre....

Hva kan dette bety?

Det kan da vel ikke være vanlig å gå opp så mye?

Er i uke 34. Og nå ble jeg bekymret, gitt.... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig å gå opp mye på slutten.. Det er da babyen bare skal legge på seg vettu.. Så h*n blir rund og go ;)

Skrevet

Kan hende det går i rykk og napp hos deg:) Bare å følge med videre!

Jeg gikk opp 2 kilo på halvannen uke, syntes det var mye også, men så sto vekta stille i to uker osv:)

Skrevet

d kan være du har fått mye fostervann, da er d lurt å sjekke det med lege/jordmor.

Skrevet

Ja, får håpe ikke denne vekteksplosjonene fortsetter.... Synes det er litt skummelt, jeg da, men det er kanskje fordi jeg ikke er vant til å gå så fort/mye opp... Har gått opp tot 15 kg nå, og sist jeg var gravid gikk jeg opp kun 12 kg totalt, og hadde ingen skikkelige vekthopp....

Får vel egentlig bare håpe på at denne vektøkninga er et tegn på at babyen min er stor og sunn....

Skrevet

Har time hos jordmor imorgen, så skal ta det opp da.... Håper på et betryggende svar...

Skrevet

Det er helt normalt ( håper jeg virkelig ), for jeg har gått opp 3 kg på 2 uker;-)

Jordmord sa ikke noe om det, jeg har ikke spesielt mye vann i kroppen og de samme klærene går på uten å stramme andre steder. Magen har vokst ganske mye da så det kan feks være mye fostervann og en beibi som trives;-)

Skrevet

Hei:)

Var på sv.kontroll nå på mandag,og tru meg,jeg fikk SJOKK når jeg gikk på vekta,litt under 3 uker siden jeg var hos jordmor og veide meg,og hos legen nå på mandag hadde jeg gått opp 3 ,5 kilo,trudde jeg skulle gå i bakken,men ikke vær bekymra,alle mine prøver var fine,tror bare det er sånn det jeg:) Ta heller en tisse-prøve hos legen:)

Skrevet

Glemte å si at jeg er 31+0

Skrevet

det kommer og an på hva du har spist. vist du har spist litt salt kan dette føre til ekstra vektøkning. salt binder vann i kroppen :)

Skrevet

Heller omvendt med meg. Har lagt på meg 2 kg gjennom hele svangerskapet. Var hos jordmor den 8 nov. Skal til legen i dag, men ser eg veier like mye som sist. Ikke lagt på meg et gram. Begynner å bli bekymret. Magen vokser den, men eg er blitt veldig tynn ellers på kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...