frøken blå Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Noe sier meg at Ole Jakob og Svein valgte feil.... Likte så godt Rigmor jeg, og hun var jo blitt sååååååå forelsket i Svein. Va nok tungt for han å "avvise" henne i gårsdagens program. Men Anders og Torleif (?) valgte rett (eller slik jeg hadde håpet!) Ble sikkert snakket mye om dette her igår også, så sorry om det var det store samtaleemnet. Var ikke inne her så mye igår.... =)
Lykke*Li Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Anders har nok gjort rett valg,samme med Ole Jakob(Bettina=ÆSJ) Torleif skulle valgt Hilde og Svein er jeg usikker på. Men tror han er mer seg selv med Oddrun!
M - A - M Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Både Anders og Torleif tror jeg har valgt helt rett Var veldig tungt for Svein igår ja med å velge bort rigmor. men tror det var riktig valg for han også.. ihvertfall om man skal tro det man leser: http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20071128/KULTUR/711280022 Ole jacob tror jeg har valgt helt feil. men blir spennende å se neste uke
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg tror Ole Jacob ikke hadde funnet kjærligheten med noen av dem jeg...han virket veldig lukket og innestengt. Den eneste jeg tror på som virkelig fant kjærligheten er Anders:-)!
yvve73 Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Så klipp fra neste episode i går, og der ser det ut som at reisen ikke går så bra for Ole Jacob og den utvalgte. Så ut som at hun klaget over at han alltid gikk flere skritt foran eller bak henne. Tror ikke det blir noe kjærlighet der nei.
æsj altså! Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Tror alle, untatt Ole Jakob valgte riktig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå