dritgrei hei hei! Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Takke meg til influensa et par ganger i året, enn å leve med dette her.... i snart et år har denne familien vært hardt ramma av driten. Jeg blir sliten av det. Faen altså. Men hva hjelper det å skrive det her, og hva hjelper det at dere vet??? ingenting antagelig - men god jul.
Urtete Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Kanskje det hjelper bittelitt at jeg gir deg en stor og god klem... Og kanskje det hjelper bittelitt at jeg forteller deg at jeg tenker på deg og heier og heier og heier og heier og heier på deg...
Reveenka Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg vil også klemme litt på deg - klart det hjelper å vite at noen tenker på deg, sant? Og jeg er sikker på at det blir en god jul - for deg og alle dine c",)!!!
trøndermamma Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Gir deg en stor klem jeg også! Har en kamerat som strever med angst, og ser hvor han sliter i perioder. Må bare være der og støtte så godt en kan! Skjønner at det du blir sliten og at det er hardt! Sender deg mange gode tanker og en god klem:)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Sender deg en stor bamse klem...å god jul til deg å;0)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Liten her som sendte for meg.... For jeg tror sikkert at det blir en fin jul hos dere også.. Eneste angsten jeg har hatt var fødsels angst og den spiste meg opp i 8 mnd....Klartei kke glede meg over atj eg venta baby.var bare redd..Angst er pyton, rett og slett.. Heier på deg jeg også!!!
Karomamma Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Det er bra at du sier det til noen og da er det jo fint å si det til oss Jeg vil bare sende deg en stor klem og heie på deg!!
Trollmora Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Lille venn, du vet du kan si det du vil til oss og vi hører på deg! Jeg heier masse på deg, og vil heie hver eneste gang du har behov for det og innnimellom når du minst venter det. HEIA HEIA STOOOOR trollklæm fra
Travelmor Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Vi tenker i alle fall på deg når vi kjenner til utfordringen du har! Så sender vi alle mange gode klemmer og masse gode wibber.. Jeg har ei venninne som har vært plaga av angst noen år, men bank i bordet. Det siste året har ho hatt det helt topp, symptomfri. Stor klem og god jul tilbake, men jeg regner nå med at vi "snakkes" mer før jul (Håper inderlig det!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Kjære deg, håper du har noen som kan holde deg godt og trygt, og at du får den hjelpen du trenger. Er helt sikker på at du kommer deg gjennom det du skal gjennom og komme ut i andre enden både trygg og med en god følelse inni deg for fremtiden og alt sammen:-) Søk hjelp og ta imot det du trenger nå - tiden er inne for det:-) Klemmer på og holder rundt deg:-)
Maud Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Jeg tror det hjelper at vi vet og at du vet at vi heier på deg. Men du, hvordan går det med den henvisningen dere sendte? Hvis du ennå ikke har fått noe svar, er det på tide å purre nå. Jeg skjønner at det virker altoverskyggende og totalt utmattende og uendelig å leve i den tilstanden du lever i nå. Men det er litt variasjon, ikke sant? Forrige uke (eller uka før det?) hadde du det litt lettere, det skrev du i hvert fall her inne. Prøv å huske de små unntakene og at det innimellom går litt bedre, da er det kanskje mulig å se for seg en endring og bedring. Angst kan kureres og kan lette. Det vet jeg! Kjære dritgrei, jeg vil at du skal få det bedre og er helt sikker på at det kommer du til å få!
Plutseliten :) Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Kjære deg! Dette er tøffe og vonde greier...har selv erfart det på kroppen da det ble for mye for meg å bære en gang. Dette unner jeg ingen. Men det hjelper å vite at andre vet...det hjelper at noen tenker på en.det hjelper å finne de små lyspunktene,det hjelper å komme seg ut å gå tur,det hjelper å få klemmer. Jeg sender deg mange varme klemmer,og håper at dette raskt vil mildne. Du som har så godhet for alle oss,alltid med heiing og oppmuntring...Stå på...det er hjelp å få.Håper du raskt får svar på henvisningen,og får noen å snakke med. Klemmer
peonererfine Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Vet hva det handler om...det hjelper veldig å snakke med en god fagperson/terapeut. Og ta tiden til hjelp. Det går seg til. Klem
Ronja65 Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 En kjempestor klem fra meg....Klem, klem
allerhelstNorge Skrevet 30. november 2007 #16 Skrevet 30. november 2007 .... Bare det ikke er fugleinfluensa.... Uffa meg, ikke godt å være dere for tida. Klemmer og heier en hel masse og håper det finnes godt lys i andre enden av tunnelen. Det MÅ BLI EN GOD JUL! Og vi er her for å lytte, gråte, le og bry vårs om. Og du skal ta imot all den hjelp du kan få og så få lov til å være liten og bli tatt vare på. Klemmer til deg.
Gjest Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg vet hva du snakker om. Har mange ganger ønsket meg all slags lugubre sykdommer som erstatning for angst- hvis jeg hadde hatt valget. Jeg håper du har muligheter til hjelp ? Psykolog, lege ? Det hjelper å prate, lufte ut, er godt. Man vet gjerne hva/hvilke hendelser som er grunnen... eller gjør man ikke det, hjelper det iallefall å sette i gang noe, vite at man gjør noe for å bli bedre. Det er desverre lett å kjøre seg fast i et spor tankemessig. I dårlige perioder bruker man gjerne all energi på å være dårlig, mens man i gode perioder glemmer hvordan det var i den dårlige perioden;) Kanskje det er best å ta sats(søke hjelp) i den gode perioden ? Jeg prater jo veldig generelt nå, kjenner ikke din bakgrunn. Men jeg vil bare si at jeg føler med deg og håper du har det bedre i da...Klem fra meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå