Gå til innhold

Feber

Smånetta 14.mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt feber fra i går ettermiddag. Ligger rundt 39 hele tiden, men akkurat nå, i det jeg burde ha gått ut døra på jobb, sank den.

Hva gjør jeg nå???

Ringte legevakta da den steg og fikk beskjed om å holde meg hjemme, men siden det er det eneste symptonet og nå holder på å forsvinne, burde jeg gå på jobb da?

Dårlig samvittighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du holdt deg hjemme!

Feber er jo kroppens måte å ordne opp i bassiller i kroppen, og da trenger den ro til å gjøre det. Mye bedre for både jobben og deg at du tar det med ro og kommer raskere til hektene.

God bedring!

Skrevet

Nei, jeg gikk ikke.

Skjønner ikke hva det er, da. Ikke legen heller.

Har tatt senkning og urinprøve og blitt sykemeldt til i morgen med beskjed om å forlenge den hvis jeg blir typisk forkjøla.

Har hatt en del kynnere, som i sist svangerskap, og da må man visst ikke gå på jobb når man er syk. Uuuuups.

Det gjør jeg hele tiden, fordi hun som var i min stilling i fjor (hun har sagt opp nå), ble gravid i det hun begynte på jobb (som jeg) og ble sykemeldt for alt mulig fra forkjølelse til vondt i ryggen til ditt og datt fra nesten starten av sv. skapet.

Jeg vil ikke være henne og jeg kan ikke heller, for jeg må lære elvene mine alt de ikke lærte da de gikk uten vikar mens de lette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...