mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 For et år siden lå jeg med ham i armene,litt over en time gammel,skjønne herlige gutten min og rundt 8 mnd til,så får jeg oppleve det å føde igjen. Tenker veldig tilbake på det som skjedde for et år siden,var på fødelofte på SUS og hadde den flotte fødselsopplevelsen,håper bare at med neste,så blir det like flott. Ha en fin onsdag da
metteflette Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer med ettårsdagen til gutten din:) Fødeloftet er fantastisk!!
*Vetlis* Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer så mye med den store dagen! Kos dere kjempe masse med feiringen .-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Takk,takk,vi har hatt det hyggelig i dag vi og han har fått masse fint til 1 års dagen sin
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer så mye!!! Det er nok kjempestort når lillegutten fyller et år! det er da man ser hvor fort tiden går!! mange klemmer til gullgutten din!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer så masse med dagen til lille gutten din!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå