Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 dumt å legge seg så tidlig for da våknet jeg jo like tidlig..........og her sitter jeg og alle andre sover............. bob-bob, ikke sant;-)) og forresten så tror jeg at jeg vet hvem den gravide er;-))))))))))))))))))))))) drømmer forteller mye de:-))
dritgrei hei hei! Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 jojo... men så visste jo du om noen som hadde gifta seg også ;-)))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg sa ikke at jeg visste, men at jeg trodde og det er noe helt annet lille venn;-)
Karomamma Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 He he, det kan virke som bob-bob er én som tuller litt med oss. Altså en som er flink til å skriv og som logger seg inn og skriver i en litt annen stil enn hun pleier til vanlig.... Bob-bob, ikke sant, Klatten?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Bob-bob, ja............den yo-varianten var nok ikke helt bob sin stil;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå