mayaya Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Det har han ALDRI gjort før - bare ved bilstolen på gulvet og i badekaret!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 så gøy! mi er 7,5mnd i dag:) kryper han og sånn å eller? mi ligger bare å flyr hele dagen hun.. helt i ekstase, hehe.. prøver å få seg opp på alle 4 da, men får ikke med seg den svære bleie rumpa;)
mayaya Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Jepps! Han kan opp på 4 og krype, men har oppdaget at det går myye fortere å åle liksom.. Så han er overalt Skjedd mye de siste ukene
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 gleder meg! mini prøver og prøver, men får det ikke til.. hehe.. prøver å reise seg litt i badestampen da.. men ikke helt taket¨på det heller enda. men kommer nok snart nok =) =P
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Lillemor stod på alle fire i går, dvs.. den 26. nov da.. (litt surr i døgnene her, hehe)
mayaya Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 Nå står han bare der og kikker på oss... sove? neeiiiii da! Men jeg fikk tatt bilde da
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 ta masse bilder.. Han er nok så stolt at han ikke får sove, dette er spennende vet du.. Nå tenker han "haha... bare vent , nå kommer jeg meg snart ut herfra, og da skal jeg fikle og klå på alt jeg ikke får lov til mens mamma og pappa sover"
mayaya Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 Jah, knipset litt ja, så nå får han ihvertfall ikke sove!! heheheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå