Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg drar tidlig i morgen. Gleder meg litt, men gruer meg til å være så lenge hjemmefra (nesten en uke).

Skrevet

Ahaaa! Her er det bare 9 dager igjen til take-off :-D

Skrevet

Jaaaaa :-D

Jeg mener ikke noe stygt med det altså, men det blir lenge til jeg setter mine bein her igjen.. Nå er jeg klar for Europa :-p

Akkurat i kveld iallefall. I morges synes jeg det var for kort.. fnis

Skrevet

Jeg vet jo ikke hva du har holdt på med her eller hvorfor du er her (i USA), men hvis du har bodd på hotell hele tiden, forstår jeg deg veldig godt!

Det skulle ikke være meg i mot å flytte til Norge heller, men litt vanskelig med denne "homebodyen" jeg er gift med. Han ville ALDRI gått med på det. Forresten hadde det vært ideelt hvis jeg kunne flytte med meg hele byen hjem til Norge. DA hadde livet vært perfekt!

Skrevet

hehehe

ikkeno problem! Lei containerskip!

Skrevet

Hm, da må jeg jo kidnappe 10.000 mennesker. Men kanskje de ville like en tur til Norge i containerskip. Det ville vel bli ganske billig, om ikke særlig behagelig. Og så må jeg finne en grunn for dem til å bli boende i Norge. Noen idéer?

Skrevet

god mat; grovbrød, leverpostei, brunost, Twist!

Skrevet

Alt det fås kjøpt her, skjønner du. Grovbrød, til og med. Det er en dame i byen som baker det for salg. Kjempegodt! Leverpostei fås i butikken, men i går kom jeg hjem og fant en pakke hjemmelaget leverpostei i kjøleskapet. En venninne lager det med jevne mellomrom og gir oss litt. Den er fantastisk god!

Brunost kjøper jeg i hver matbutikk her. Twist finner jeg i de to norske butikkene. Dessuten er det lettere å finne hjemmebakt lefse her enn i Norge.

Noe mer da?

Skrevet

snø og slaps!

fjell og fjorder :) Hurtigruta!

Skrevet

Neei, snø og slaps, det har vi da her (snart, håper jeg, men ikke mens jeg kjører), men fjell og fjorder, JA! OG Hurtigruta. Det er et savn, her blant åser og elver.

Men nå må jeg legge meg! Jeg skal kjøre noe sånt som 16 timer i morgen, hvis jeg orker, så jeg må i seng tidlig. Jeg har ikke lyst, men jeg får lese noe kjedelig på sengen, så går det kanskje.

Du får ha en god tur til Norge, hvis jeg ikke "ser" deg for du drar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...