Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Farsken så utrivelig det er å være meg akkurat nå! Hadde lagt meg, men måtte bare stå opp igjen for åvære i nærheten av badet. Hater dette!!! Vil bare vrenge magen! =(
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 huff, det hørtes ikke godt ut:( begynner du å bli dårlig kansje? sitter her med halsbrann jeg...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Huffja, enten holder jeg på å bli syk, eller så har jeg spist noe jeg absolutt ikke burde ha spist. Kjenner at kroppen prøver å "rense seg", hvis du skjønner, nå skal alt ut....blæh.... Stakkars deg som har halsbrann! Har du hatt det hele veien, eller har det kommet i det siste? Begynner jo å bli trangt der inne nå... Jeg hadde veldig halsbrann fram til uke 17, knasket Gaviscon som bare det. Jublet da kvalmen og halsbrannen slapp taket! Blir det verre når du legger deg?
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 ja, kan jo hende du har spist noe? kroppen renser seg på den måten så! har du kastet opp enda da?? ja, kommet nå de siste ukene, vært litt nå og da før i svangerskapet, men helt ekstremt nå.... så halsbrannen din slapp altså??? *Misunnelig*hehe.... ja, er fælt da jeg legger meg ned:(huff.... kjennes ut som det bare svir og som jeg skal kveles på en måte..! så sitter oppe til jeg er så trøtt så jeg holder på å stupe... da tør jeg og legge meg...og det blir ikke før sånn halv4 tiden:Pblæææ... ¨ langt har du igjen nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå