kua kalva,drektig igjen Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 legen har sagt til meg heeele tiden, nei du har ikke bekkenløsning( da jeg gikk gravid) du har bare senebettenelse. vell, etter x antall runder med betennelsesdempende ( minst 8 i året) dro jeg i dag til fysioterapaut, som sier, neimen har du bekkenløsning ennå??? så har du ikke vært her før?? så jeg er blitt stukket å knekt på i dag, og jeg håper det hjelper. dume dumme legen min, kunne skrevet en hel avhandling om han
NoDoubt Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Kjenner til sånne leger ja.... Anbefaler deg å gå til kiropraktor eller manuellteraput de får knekt bekkenet på plass.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 var til manuell terapaut, å det gjør vondt:p på rompa mi:p
NoDoubt Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hehehehe;D Jeg har gått til fysio og kiropraktor i mange måneder nå. Skal til manuellterapaut for første gang på fredag. Han tar vel kanskje knekken på rompa mi og da;D
kua kalva,drektig igjen Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 hehe ja, det hele var sååå flaut jeg har ladri vært til noe slikt, så jeg ringte venninden min å spurte hva man gjor der å slikt, om jeg måtte kle av meg. men hun,den nepa,sa til meg" har du på deg en joggebukse slipper du å kle av deg" å dumme lille meg trodde på henne å tok på meg en joggebukse å trappa opp. da jeg kom inn var det første jeg måtte gjøre kle av meg buksa å genseren. så da sto jeg der, i en minimini string som ikke var beregnet på andre en mannen min, å bh, å det var sååå flaut, fikk ikke kle på meg før vi var ferdige, å jeg følte alt datt ut,måtte jo opp i masse rare stillinger å jeg tror alt syntes:p gjett at jeg ikke gjør den tabben igjen, heretter er det bestemor truser på meg:p
NoDoubt Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hahahaha;D Da skal jeg velge truse med omhu:-) Venmnina mi går med bekkenet sitt hun har hatt buksa på. Håper jeg og får det;-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 hehe ja trr det kommer ant på terapauten:p men never ever ministring. hørte på venninda mi sist og,da sku jeg ta røntgen av ryggen,hun sa da å at jeg fikk ha joggebukse på!!!! men neeeida, av med buksa, å atter en gang var det string som ikke andre en mannen skal se, det endte med at den kjekke røntgen legen måtte hjelpe meg å knyte trusa fast( var sånn med knyting i sidene) for den datt av etter all snuingen på røntgen benken. å jeg fikk ikke til alene, rød som en tomat ( jeg) så kom han å knøt på ene siden,mens jeg knøt den andre:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå