Gå til innhold

Hvilket lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler dere langt eller kort lammeskinn til babyen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener langHÅRET eller kortHÅRET altså... :) (for de som ikke skjønte det...)

Skrevet

Korthåret. Samler mindre støv, og syns det ser litt skummelt ut viss babyen etter litt snur seg på magen og ligger med snuten rett nedi den lange pelsen.

Vi er ihvertfall veldig fornøyde med lammeskinnet fra nøstebarn. Junior på 20 mnd har ligget på sitt fra dag en, sommer som vinter. Aldri klam, og det er veldig enkelt å holde rent. (MEN litt dyrt...) Vi har det største, de finnes i flere størrelser.

Skrevet

skal handle inn lammeskinn nå, og lurer på hva som er forskjellen på de fra Nøstebarn og babybutikkene.

Det er jo utrolig stor prisforskjell!

Er det fra Nøstebarn så mye bedre?

Jeg er førstegangs, og bare "det beste" er bra nok for jenta som kommer hehehe

Skrevet

Vi får to deililge flotte mørke skinn av villsau. Brukte sånne til de to forrige også. Er ikke så viktig om de har kort- eller langhåret ull, man har jo stort sett alltid en klut under babyens hode.

Ikea sine skinn er faktisk også veldig ok. Så lenge det er naturlig så funker det.

Skrevet

Den til Ikea er helt ok, litt større enn de fleste også tror jeg......men ikke sikker.

Skrevet

vi har kjøpt vårt lammeskinn på Sørbø viss jeg ikke huske helt feil ga vi 599 for det...men det er sinnsykt vært pengene=)

Skrevet

glemte å skrive at vi kjøpte den korthårete versjonen av skinnet=)

Skrevet

Forskjellen på Ikea og Nøstebarn sine skinn er at de fra Nøstebarn ikke er kjemisk behandlet.

Andre skinn vet jeg ingenting om, det finnes sikkert mange gode.

Vi har valgt å kjøpe fra Nøstebarn etter mange anbefalninger fra andre.

Skrevet

Vi ønsket oss nøstebarn sitt fra besteforeldrene og det var en flott gave! får meg imidlertid ikke til å bruke det ute i vogna nå eller fra han begynte å sitte i vogn..han er snart to år og sover på det enda. i vogna under skitne uteklær ville jeg gått for billigst mulig. Vi begynner med nøstebarn skinn i vugga denne gangen også. sov på det selv de siste ukene så vil babyen lukte deg og roe seg godt!

Skrevet

fant et korthåret på babyshop.no til kr 299. og så har de medisinske merino lammeskinn fra 299 på going.no. har ikke kjøpt noe selv enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...