Babyheaven OVERTID:( Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Fødte for 3 mnd siden,og fikk igjen mensen på søndag. Eller kan nesten kalle det vøringsfossen.. Det bare sildrer og renner . i løpet av alt mellom 30 og 60 minutter blør jeg gjennom ob og bind. Tror jeg blir sprø snart. flere som hadde sånn mens etter fødsel? håper ikke dette blir vanlig hver mnd, for nå kan jeg ikke gå ut engang:(
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Var sånn den første mensen etter hver fødsel med alle mine tre...jeg blødde noe vannvittig....måtte bruke BÅDE grønn OB og nattbind i to dager hvis jeg skulle bevege meg utav huset for det minste ærend....på natta brukte jeg faktis Tena..heh Blir du veldig slapp og dårlig så bør du sjekke med lege...men dette her er ikke uvanlig...hørt fler snakke om den første mensen etter et svangerskap....blodbad rett og slett. Sist menstuasjon var normal heldigvis...
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 De 3-4 første mnd etter at jeg fikk den tilbake var det sånn, blødde som en gris :-S var helt forferdelig! men nå er alt normalt igjen
Gjest Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 ewww, har ikke fått igjen min ennå jeg, men merker nå at jeg ikke gleder meg stort.
Guttemamman:-) Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 he he det minner meg på min første mens etter fødselen...Brukte ob som vanlig og dro på butikken.Plutselig kjenner jeg at jeg er fuktig og buksa er RØD.Gjett hvem som kom seg fort hjem fra butikken! Måtte bruke verdens største bind+ob noen mnd men nå er den normal igjen heldigvis.
Expat Skrevet 27. november 2007 #6 Skrevet 27. november 2007 Her er no merkelig som faktisk virker på sterke mensblødninger, også når man har det pga spiral! Begynn og ta Arnica D30 sånn som det står på pakka. Virker utrolig bra. Er homeopatisk medisin, antar du får det på apoteket. En flaske varer i en uendelighet!
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 27. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2007 Hmmmm,får håpe det bare er nå da. Var ikke slik etter forrige svangerskap. Kommer så mye klumper og dritt. ekkelt er det. grøss og gru... Håper det er over snart og ikke varer mer enn til helga hvertfall. håpe håpe,hehe
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 28. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2007 nei,jeg gjør ikke det. skal sette inn spiral om litt over en uke. se om kroppen godtar den denne gangen da..:/
Gjest Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 ok....hormonspiral da regner jeg med. Det er helt normalt....var klumper her også første gangen....etter 4 dager ga det seg..hadde mensen 1 uke..mot normalt 5 dager..
Julie Angelica:) Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Jeg blødde helt sinnsykr når jeg fikk igjen mensen. Tok det opp med legen min som ba meg ta kontakt igjen hvis det ikke avtok fort. Det normaliserte deg heldigvis, men skikkelig ekkelt når det sto på. Tørte jo ikke å gå ut i redsel for å blø gjennom:/
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 28. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2007 Nei,blir ikke hormonspiral. Jeg reagerer så kraftig på slikt med hormoner,da bare skyter vekta i været på null komma niks. Satte inn spiral etter forrige fødsel,men kroppen ville støte den ut. gikk med rielignende smerter i to mnd,så til slutt orket jeg ikke mer og fikk den fjernet. Kan ikke bruke p piller el minipiller heller pga at jeg har hatt blodpropp. Men men,funker det ikke med spiral nå, så blir det vel sterilisering på enten meg eller gubben tenker jeg..
Gjest Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Vurderer å sterilisere meg....kan hverken ha spiral eller gå på p.piller...prøver nuvaring nå..men reagerer på den også....fortvilt..har 3 barn og det holder..i hvertfall nå..
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 28. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. november 2007 grønn jeg hva er nuvaring?
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 28. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. november 2007 oki. nå er jeg flau. blush,hehe. slik er det når man ikke har behøvd å forholde seg til prevensjon. humrer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå