Gjest Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Bare dumt jeg ikke har noensted å bruke den... =( http://www.brudekjole.net/proddetail.asp?prod=Avrasya%2D020
Gjest Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Hehehe, sånn sitter jeg også i stad satt jeg å viste min kjære ringer som han godt kunne kjøpe til meg til jul, fikk til svar at hvis jeg ikke sluttet å mase så kom han til å fri med en slik ring man får i tyggismaskiner den dagen det først skjer... Best å slutte å mase gitt
Gjest Skrevet 27. november 2007 #3 Skrevet 27. november 2007 Hihi har mast litt mye jeg også... Men her for en stund siden fant jeg en brosjyre på forlovelsesringer i lommen til sambo da, så kan jo være det skjer noe om ikke så altfor lenge=) Men man skal jo ha pengene til det også da... hvordan i all verden får folk råd til å gifte seg? Koster jo millioner jo... uansett så skal jeg ha et skikkelig bryllup, og den fineste brudekjolen i verden. har planlagt kalaset siden jeg var 7 år eller noe...=P
SaDa Skrevet 27. november 2007 #4 Skrevet 27. november 2007 Den siden har jeg ikke sett før.. Får lagre den på favoritter:) Dere får ha tolmodighet og ikke mase for mye,så skjer det nok.. Måtte vente 5 år før samboeren min fridde jeg, så nå blir det bryllup i slutten av august neste år:)
Gjest Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Sånn tenker jeg også om jeg så må spare til jeg blir 30 så skal jeg ha det bryllupet jeg alltid har drømt om, nå har jeg jo møtt drømmefyren da så er jo et skritt nærmere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå