Mom2Two Skrevet 27. november 2007 #1 Skrevet 27. november 2007 Heia vennen!!! Ja, nå er det ikke lenge til den o' så store norgesturen!! For ikke å snakke om barnebarnet som kommer snart! Det må også være stort:-) Beklager mitt fravær, jeg har bare tittet innom her nå og da, svarer på et par innlegg og forsvinner igjen. Ikke meningen å være så lite tilstede. Vi hadde en utrolig fin uke i Barcelona på alle måter. Foreldrene mine passet barna her i Oslo. Det var luksus med litt tid for seg selv, tid til å prate, kose, dra på sightseeing etc etc. Byen er alle tiders! Kan vi ikke prates snart på ordentlig? Hvordan er alt med dere? Mange klemmer
Northernlights Skrevet 27. november 2007 #2 Skrevet 27. november 2007 Jeg kan ringe deg på hustelefonen nårsomhelst! =o) Så utrolig deilig den turen der høres ut! Var det den som var overraskelse for mannen din?? Vi har litt problemer mht helsa i huset, men ellers er jo ting bra, og reisefeberen stiger fra dag til dag...gruer meg til flyturen.
Mom2Two Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Ja, det var overraskelsesturen:-) Ble veldig bra altså, koste oss veldig, og kommer til å leve lenge på den:-) Er det din eller mannens helse vi snakker om? Hvilken dato reiser dere til Norge? Får hpe flyturen går bedre denne gang. Tror i hvert fall ikke det lønner seg å fly om Tyskland. Det betyr stort sett alltid forsinkelser og mistet baggasje etter vår erfaring. Nå fra Barcelona fløy vi hjem med Lufthansa, og det ble bare tull... Vi var på flyplassen 2.5 timer før i Barcelona. Vi rakk nesten ikke flyet, innsjekkingen til Lufthansa tok over 2 timer. I tillegg var flyet forsinket, så da vi gikk av flyet i for mellomlanding i München, var det siste opprop til Osloflyet vårt, og vi ante ikke hvor utgangen eller noe var... Så det ble maratonløp gjennom hele flyplassen... Vi rakk flyet akkurat, men det gjorde da ikke baggasjen, eller dvs. halvparten av baggasjen rakk flyet.. Selvsagt hadde jeg funnet ut at det var en god idè å sende jakken med baggasjen, tenkte at jeg ikke gadd å drasse rundt på den på flyplassen etc. Så da kom jeg da til kalde oslo i kortermet uten jakke eller noenting....:-p Hvor flyr dere om nå da? Først nyc eller? Ja, vi må ringes en dag!! Det hadde vært kos:-)
Expat Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det er northern som har hatt litt av en runde med sjuke...
Mom2Two Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Huff, jeg har vært her for lite, jeg,... Har ikke fått med meg det.... Ikke noe alvorlig, håper jeg?
Northernlights Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Nå er det vel både den ene og andre, med både det ene og det andre problemet. Men det kan vi snakkes om siden. Jeg ble redd meg selv i dag, for jeg holdt på å få et sammenbrudd,bare fordi jeg ikke klarte finne fram dit jeg skulle, og følte panikken stige faretruende, mens minsten hadde sinneanfall i baksetet...da pipla tårene, gitt. Hjelper lite med GPS,når man ikke vet adressen ..hehe Vi flyr i midten av desember, via amsterdam. Tar 22 timer!! 9 timers venting i Amsterdam...grøss.. Kan du komme og holde meg med selskap??? =o)
Mom2Two Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 Grøss og gru, det blir laaaaang reisedag.... Men L. er jo større nå da, men samtidig en aktiv 2-ring på fly leeeenge.... Du får ta med bøker og annen underholdning... Nei, GPS hjelper lite uten adresse, men med derimot er det helt toppers!!! Må få høre om alt dette når vi prates, helsen osv. Jeg har vært her så lite og kort av gangen at jeg dessverre ikke har fått med meg alt. Skulle gjerne kommet til Amsterdam og holdt deg med selskap jeg! Tror ikke det hadde vært noe problem å få 9 timer til å gå med deg:-) Snakkes, gode klemmer:-) Nå skal jeg straks finne senga.
Northernlights Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Nattaklem fra meg til deg! PS;skal nok få tiden til å gå i Amsterdam. Heldigvis har jeg med datteren min. Det blir mye hjelp i henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå