Gå til innhold

Lurer på en ting......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her inne som har et problem med at dere er `hektet` på bim? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, huff!!

Skjønner ikke hva jeg driver med. Bruker altfor mye tid her inne.

Hyggelig det da, men jeg har jo så mye annet jeg skulle ha brukt tiden min til i tillegg...

Skrevet

Nei...ikke nå lengre...er her skjeldnere og skjeldnere...så det "går over"....en periode jeg hadde NOE mer tid og mulighet brukte jeg alt for mye tid her....men nå har jeg ikke sjans tilå bruke tid her daglig siden jeg har barn ( og hus) som krever sitt fra morgen til kveld. Nå er gubben borte på jobb ( kommer hjem i morgen) og jeg fikk rett og slett ikke sove så da sitter jeg her litt.

Skrevet

Jeg har vært avhengig, men er på bedringens vei. Sprekker innimellom.

Min verste dib/bim periode var mellom slutten av 2002 til slutten av 2004. Fra jeg ble gravid til lillegutt var ca 1,5 år.

Seriøst. Hente faktisk at jeg skulket et par timer på skolen for å henge på bim! hehe. Var meget aktiv på den tiden, men da hadde jeg et helt annet nick.

Nå er jeg her i ny og ne, men mye mer passiv enn før da!

Skrevet

Dirtsa...

Skulket skolen???

Hihi...DA er man hektet.. :))

Skrevet

Hehe:o) Helt sant! De andre i klassen min skulket skolen pga fyllasyke i russetiden. Jeg skulket skolen fordi jeg var hektet på bim:o)

Men, skjedde ikke hver dag da:o)

Skrevet

Hehe jeg er vel en av de brukerne ever som har vært mest innpå... men var verre når jeg var gravid da. sykemeldt hele svangerskapet = ingenting å gjøre på... men nå er jeg jo opptatt med baby. men når hun sover eller er ute med sambo, ja da er jeg som oftest her... =P

Skrevet

Ja.....

Skrevet

rekker opp handa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...